Opinie o Nas
Producenci
Kontakt

Godziny pracy:

PN - PT 9:00 - 15:00 

Punkt odbioru w Krakowie
(po wcześniejszym kontakcie telefonicznym)
(brak terminala płatniczego)

ul. Klimeckiego 14 (Pawilon B, box nr 46)
30-705 Kraków

Jak do nas trafić - Mapa Dojazdu

telefon

+48 570 606 708

 
email

biuro@ogrzewanie-domu.pl
Współpraca

Gwarancja

Gwarancja Jakości:

1. Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w oparciu o gwarancję udzieloną przez IGS I Sp. z o.o.
2. Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy IGS I Sp. z o.o., z siedzibą i adresem przy ulicy Klimeckiego 14, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków - Śródmieście XI Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000375913, NIP: 679-30-55-357, REGON: 121392213, kapitał zakładowy w pełni opłacony 5000 PLN, a Klientami.
3. IGS I Sp. z o.o.  udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji liczy się od daty zakupu sprzętu. Sprzęt posiadający Gwarancję Producenta, nie podlega warunkom gwarancyjnym IGS I Sp. z o.o. i powinien być serwisowany wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej Producenta dostarczonej wraz z towarem.
4. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski.
5. Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu Gwarancji;
- w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż IGS I Sp. z o.o.;
- w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami IGS I Sp. z o.o. i Producenta towaru; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami IGS I Sp. z o.o. i producenta towaru;
- w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej;
- w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.
6. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez IGS I Sp. z o.o. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez IGS I Sp. z o.o., który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. IGS I Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
7. Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
- klient detaliczny sklepu internetowego jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt IGS I Sp. z o.o. za pośrednictwem firmy spedycyjnej FEDEX Express, pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz nadania.
- pozostali klienci wysyłają sprzęt na własny koszt.
8. W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, IGS I Sp. z o.o. stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, IGS I Sp. z o.o. poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez IGS I Sp. z o.o. kosztów.
9. IGS I Sp. z o.o. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.
10. Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć IGS I Sp. z o.o. w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.
11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl